CASE STUDY - MEZINÁRODNÍ INTERNÍ KONFERENCE

ZÁKLADNÍ FAKTA:

Prostor: 13.000 m2 ve dvou halách

Cílovka: 1.400 účastníků z 5 zemí

Doprava: 14 pick-up pointů pro svoz účastníků ze 4 zemí

Ubytování: 1.300 ubytovaných hostů v 13 hotelech

Technika: 2 stage ve dvou halách

Výstavní stánky: 25 tailor-made výstavních stánků na ploše 5.000 m2

CREW: 400 osob

Online: registrační systém, vč. párování ubytovaných

Timing: 3 dny stavba, 2 dny event

Interní konference, pořádaná pro zaměstnance z 5 zemí. Celý event komunikován v 5 jazycích, vč. tlumočení a navigace. Akce rozdělena na část konferenční, část výstavní (show-off produků klienta) a večerní party. V součtu 13.000 m2 ve dvou halách Brněnského výstaviště.

Realizační tým složený ze zástupců klienta a agentury pracoval na projektu přes 6 měsíců, vč. několika lokačních prohlídek a  konzultací vizualizací stage.

Realizovali jsme celkem 4 ročníky.